Bipolárna porucha: Denníkový zápisok I.

Niekedy naozaj nechcem mudrovať, skladať svoje myšlienky do tém, či urovnávať príbehy do záverov. Chcem si len zapísať pár bodov, pár denníkových vstupov a nechať ich tu visieť. 

Dnes som bola konečne u lekára. Dostala som lítium a upozornenie, že naozaj ho už nemám vysádzať. Jednoducho všetko to, čo som vedela. Ale je dobré to počuť z úst odborníka. Mám rada svojho lekára. Smeje sa mojim vtipom a môžem mu rozprávať o veľa veciach.

A aj on je vtipný a ako prvú otázku mi položil 
"Tak kto vás vo vašom okolí serie teraz?"
A smial sa.
Stále si pamätá, ako som mu hovorila o tom, že som známemu zapichla vidličku do stehna, lebo nepochválil večeru.

Dokonca som sa odhodlala sa znovu prihlásiť na terapiu. Zaregistrovala som sa do sanatória, ktoré sa špecializuje na psychózy a ťažké duševné poruchy.

Bola som v obchode s drogériou a podarilo sa mi zvážiť, že nepotrebujem každú vec, ktorú som chytila do rúk. A včera som dokonca dokázala povedať nie maske princeznej Leia. 

Ako sa skloňuje Leia?

Stále mám silné nutkania každú chvíľu niekomu volať. Neviem prečo. Väčšinou vytočím číslo a potom to rýchlo položím. Alebo zavolám mame a spýtam sa jej nejakú blbosť. Alebo jej niečo oznámim. Asi mám potrebu dávať najavo svoju existenciu. Našťastie mám na pracovnom čísle neobmedzené volania.

Niekedy len tak otváram a zatváram záložky v prehliadači, prechádzam rýchlo správy, naprázdno mlátim do klávesnice a vôbec neviem, čo chcem, pretože skáčem od veci k inej veci.

Začali sa mi sny trochu miešať s realitou. Doktor hovorí, že to je vec pamäte, keď mám podivný spánok a pamäť sa rozhodne sen uložiť ako spomienku. A že to nie je úplne nebežné. Tak snáď. Niekedy mi dosť dlho trvá vytriediť to, čo sa mi snívalo, od toho, čo sa naozaj stalo.

Už sa viem zastaviť, keď chcem kompulzívne vypisovať ľuďom. Nie zakaždým, ale našťastie ma väčšina z nich už ignoruje a nemusím to vysvetľovať.

Lebo keď začnem vysvetľovať, neviem sa zastaviť.

Stále som závislá na GusGus, chcem sa stať gayom a zbaliť Dániela. Môžem vám všetkým posielať GusGus a hovoriť, čo všetko by som s Dánielom robila?

A dnes idem cvičiť s trénerom a oprala som si kvôli tomu tepláky.
Voňajú kokosom.

Komentáre