Bipolárna porucha: Denníkový zápisok II.

Dnes som bola na aerojóge. Je to také to, že máte hojdaciu sieť a v nej si visíte, nedotýkate sa nohami zeme a cvičíte. Dýchate, naťahujete sa, preťahujete svaly, visíte si dolu hlavou a celé je to tak podivne random. 
Vlastne ma to asi bavilo, pretože mám rada veci, ktoré sú pre mňa výzvou. A celú hodinu nepoložiť nohy na zem, ale napriek tomu si poriadne popreťahovať svalstvo a prekrviť mozog, je dosť výzva. A sranda.

Polku cesty domov som sa prešla. Baví ma sa prechádzať. A tešila som sa na Eleni, couchsurferku, ktorá je u mňa.

Eleni je skvelá. Práve teraz varí. Pôvodom Grékyňa, ale jej rodina žije v Nemecku. Takže počas varenia pozerá seriály v nemčine a ja sa cítim ako keď som mala 13 rokov, chodila som na návštevu k rodine a oni pozerali RTL.

Dám jej ružovú farbu na vlasy, ktorú ja už nevyužijem. Jej hlava vyzerá ako hriva jednorožca, viem, že sa jej poteší.

Zajtra idem po dlhej dobe na terapiu. Teším sa na ňu hlavne preto, že budem môcť z práce odísť hneď poobede. Naozaj sa mi nechce sedieť cez leto v kancli. Najradšej by som mala celé leto home office a pracovala niekde z Portugalska a namiesto zbytočných a zdĺhavých meetingov ľuďom zavolala cez skype.

Inak je všetko úplne fajn.

Cvičenie nakopáva. Keď som prvýkrát išla za trénerom, mala som paniku a myslela som, že zdrhnem cez okno zo šatne. 
Teraz sa každý deň pozerám na niečo iné, kam by som si mohla ísť zaskákať. S kamoškou sme včera vymysleli, že pôjdeme na vogue dance. Lebo  veď prečo by tak mali tancovať iba gayovia a drag queens? Kúpila som si lístky na GusGus v  Roxy a natrénujem to dovtedy.

Inak proste:
Everything in its right place.

Čaute.

Komentáre