Bipolárna porucha: O nervozite

Som nervózna a extrémne iritovateľná.
Tak nervózna, že mi je z toho fyzicky zle. Žiadne úzkosti. Ale extrémne rýchla rozčúliteľnosť a skrytá agresia voči každej maličkosti okolo mňa.

Vyskočím z kože. Bolí ma hlava, neustále sa v nej niečo deje. Cítim sa tak, ako keby som mala o minútu štátnicovať a ja som kvôli tomu týždeň nespala.

A chcete vedieť, čo reálne robím? Cestujem vo vlaku a kukám von oknom. Spala som dobre, nemala som dnes žiaden stres. Taktiež ma žiaden stres nečaká.
No napriek tomu mám pocit, že sa kvôli tomu rošambu v mojej hlave zrútim.

Volala som doktorovi. Štekala som na neho aj na sestru do teefónu. Neviem, čím ma srali, boli extrémne milí.

Vraj mám zajtra prísť. Snáď mi dajú nejaké konské trankvilizéry.



Vystupňovalo sa to za posledný týždeň. Nechápem, ako som sa dneska dokázala usmievať na kamošov.

Je mi zle.

Komentáre