Jesenný playlist

Milujem jeseň. So všetkými jej farbami, vôňami a erupciou emócií, ktorú mi donesie. Avšak narozdiel od jari dokážem byť pokojná. Necítim sa, že ma ide roztrhnúť od radosti a musím všade byť a všetko vidieť. Viac než ostatní.





Voňajú mi prsty. Škoricou, pomarančami. vanilkou. Cítim vibrácie medzi mnou a ľuďmi, s ktorými komunikujem. Erotické, medziľudské, nádherné napätie. Sedím na zemi a hrabem sa v platniach. Rozčítavam si knižky, pijem čaj namiesto kávy a na nohy si už dávam vlnené ponožky.




Mám i svoj jesenný playlist. Uprednostňujem bassgitaru, jazz, blues a čokoľvek, čo ma vtiahne do hlbín kreativity,v ktorej sa môžem aj rytmicky pohybovať. Včera som k sebe zobrala spať bezdomovca. A vôbec to nie je také šialené, ako to pôsobí. Je v mojej divadelnej skupine. Vyletel z práce, ktorá mu poskytovala zároveň ubytovanie. Tak som mu ponúkla moju sprchu a obývačku.

A mala problém spať v noci, predsa len, nie som z ľadu.




Ale ostal mi najmä dobrý pocit na srdci.
Som v divadelnej skupine nehercov, kde spolupracujeme s režisérom a hudobným skladatešom na hudobnom divadle. Je to nádherne strávený voľný čas, ktorý ma vtiahol do kreatívneho procesu. A ten mi tak v živote chýbal. Všetci tam o mojej poruche vedia, sem tam sa niečo opýtajú a je to naozaj otvorené prostredie.




Tieto dni ma veľmi bavia.



Komentáre

  1. To mi pripomenulo, ako moj muz, ked sme spolu este nebyvali, zobral k sebe bezdomovkynu a ta mu dotiahla bed bugs, projekt na polroka. Prve 4 mesiace nic netusil, potom som sa nastahovala ja kvazi ta normalnejsia :-) a zrazu to bolo jasne, ze su tu..nakoniec sme sa ich museli zbavit chemicky cez jednu agenturu a vyhodit polku nabytku...no ten klud klud potom bol zasluzeny. Uz vtedy mi to bolo divne, divna zhoda nahod, no a teraz uz viem, ze bola za tym jeho choroba.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára