Bipolárna porucha: V hypománii som dokonalá (tak hovoria staršie texty)

Pôvodne som chcela písať o bolesti. O tej, ktorá vami prenikne, keď vám váš blízky človek vykričí všetok hnus vášho ochorenia a ukončí to tým, že to je váš charakter. Že ste si chorobu vymysleli, aby ste mali masku.

Ale tej bolesti je toľko, že to nechcem dať do lepkavého slizu a potrebujem si nechať čas, aby som našla tie správne slová na vyjadrenie.

A PRETO! 

TADADÁÁÁÁ

...sa budeme venovať mojej obľúbenej časti: Romanine staršie texty. Toto je môj hypomanický text spred 10 rokov. A viem, že i keď som sa tvárila pred okolím, že to je len výmysel, myslela som to smrteľne vážne.

ŠTVRTÁ PLANÉTA

Dnes ráno som sa zobudila a zistila som, že som dokonalá. Prišlo to samé, jednoducho som ležala v posteli so zavretými očami a tá myšlienka mi vôbec neskrsla v hlave, ani som nad tým neuvažovala. Jednoducho som to VEDELA. 

Nebude sa to ľuďom páčiť, budú sa mi vyhýbať. Včera, keď som ešte dokonalá nebola, bolo všetko iné. No samotný fakt, že o tom viem, to blbé malé...( hovno, jak malé?)... veľké i priam najväčšie vedenie, mení všetko. Mení ma v dokonalú osobu.

Viete, ako si tak sedím v kuchyni a popíjam svoju rannú kávu (i keď je vlastne už obed, ale kto má mať no zrána čas?), tak si vravím, že je to super. 


Len sa s tým musím naučiť žiť. Že keď vyjdem s pravdou von
\"Prepáčte pane, som dokonalá, tak sa ma nesnažte presvedčiť o vašej pravde!\"
tak to asi ľudia nebudú prijímať práve s úsmevom na tvári.

A viete, čo je na tom najkrajšie? Že som jediná. Pretože dokonalosť je len jedna, všetko ostatné sa k nej akurát tak blíži. Mali ste na to pomyslieť skôr než ja, rovnako ako biznismen zo štvrtej planéty prvý pomyslel na to, že mu patria hviezdy.

Žiadosti o možné priblíženie sa k dokonalosti prijímam na svojej mailovej adrese.

Dnes večer pôjdem spať s pocitom, že ma čaká dokonalý spánok.

Komentáre